از دکتر بپرسید

عوارض قرص پروستاتان - پرسش 3125

  • تصویر کاربر فرشید چهارشنبه ۲۹ بهمن ۹۹( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 95 بزرگی پروستات
    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت استاد گرامی
    جناب استاد من قرص پروستاتان را با تجویز پزشک استفاده میکنم.بعد از استفاده از آن عضلات پاهایم دچار گرفتگی و درد میشوند لطفا راهنمایی فرمائید که چکار کنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۹ بهمن ۹۹( 1 سال پیش)
      کپسول تامسولوسین به جای ان مصرف کنید

بیماران عزیز می توانند سوالات خود را طریق این صفحه پرسیده و دکتر پاسخ سوال شما را به زودی ارسال خواهد کرد.

قوانین پرسش از دکتر :

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده شما را از مراجعه به پزشک معالجتان بی نیاز نمی کنند.

2-پاسخ ها کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهد شد.

3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.

4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود کد رهگیری  را یادداشت نمائید.

 به راحتی از طریق تلگرام، سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

کلیک کنید