از دکتر بپرسید

قرص امنیک - پرسش 694

  • تصویر کاربر محمدی جمعه ۱۷ اسفند ۹۷( 1 ماه پیش) بزرگی پروستات
    سلام با تشکر از شما جناب آقای دکتر و دلسوز
    بنده 1 هفته است از این کپسول امنیک استفاده میکنم بدلیل دیده شدن خون فقط برای یک بار بعد از مصرف در هنگام نعوظ در خواب به صورت غیر طبیعب همراه با کمی درد است.
    نیاز به مراجعه مجدد به پزشک متخصص دارم؟ چون حدود 10 کپسول دیگر در هنگام خواب باید مصرف کنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۷ اسفند ۹۷( 1 ماه پیش)
      از نظر من نیازی نیست
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید
به مطلب امتیازدهید

بیماران عزیز می توانند سوالات خود را طریق این صفحه پرسیده و دکتر پاسخ سوال شما را به زودی ارسال خواهد کرد.

قوانین پرسش از دکتر :

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده شما را از مراجعه به پزشک معالجتان بی نیاز نمی کنند.

2-پاسخ ها کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهد شد.

3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.

4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود کد رهگیری  را یادداشت نمائید.

 

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید