از دکتر بپرسید

کم شدن تمایل جنسی - پرسش 554

  • تصویر کاربر amir پنجشنبه ۴ بهمن ۹۷( 3 هفته پیش) مشاوره
    سلام آقای دکتر
    بعد از مشاوره با آقای دکتر قوامی در رابطه با مشکل در دفع ادرار ایشان به من کپسول تامسولوسین برای مدت 1 ماه دادن
    بعد از استفاده 4 کپسول در 4 شب دیگه مصرف دارو را ادامه ندادم
    از اون موقع که دارو ها را مصرف کردم تمایل جنسی من به شدت پایین اومده الآن خیلی ناراحتم که چرا از این کپسول استفاده کردم
    آیا به حالت قبل از مصرف این دارو بر می گردم؟
    چقدر زمان می بره؟
    خواهش می کنم منو راهنمایی کنید
    با تشکر
    امیر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۴ بهمن ۹۷( 3 هفته پیش)
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید
به مطلب امتیازدهید

بیماران عزیز می توانند سوالات خود را طریق این صفحه پرسیده و دکتر پاسخ سوال شما را به زودی ارسال خواهد کرد.

قوانین پرسش از دکتر :

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده شما را از مراجعه به پزشک معالجتان بی نیاز نمی کنند.

2-پاسخ ها کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهد شد.

3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.

4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود کد رهگیری  را یادداشت نمائید.

 

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید