از دکتر بپرسید

پروستات - پرسش 521

  • تصویر کاربر علیرضا پنجشنبه ۴ بهمن ۹۷( 2 ماه پیش) بزرگی پروستات
    سلام اقای دکتر چند وقتی هست منی زرد شده اولش سفید خاکستری هست بقیش کلا زرد هست موندم چرا اینطوری شده ویتامین هم نمیخورم چون میدونم تغییر رنگ میده موقع ارضا شدن درد ندارم قبلا که زیاد این کارو میکردم پشت کمرم روی لگن درد میگرفت کمش کردم دردش رفت الان یک مقدار ترشح دارم یک وقت هست یک وقت نیست زود انزالی شدید دارم خیلی شدید البته ادرارم یکم سرعتش کم شده سیر که میخورم سرعت ادرارم زیاد میشه سوزش و خارش ندارم ولی هین مدفوع بعضی وقتهاسوزش میگیرم البته فقط مال همون موقع هست دیگه نیستش رنگ ادرار سفید هست نمیدونم چکار کنم میخواستم برم تریموکرتیموکسازول بخورم گفتم اول اجازه بگیرم ممنونم وقت میزارید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۴ بهمن ۹۷( 2 ماه پیش)
      از نظر من شما مشکلی ندارید
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید
به مطلب امتیازدهید

بیماران عزیز می توانند سوالات خود را طریق این صفحه پرسیده و دکتر پاسخ سوال شما را به زودی ارسال خواهد کرد.

قوانین پرسش از دکتر :

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده شما را از مراجعه به پزشک معالجتان بی نیاز نمی کنند.

2-پاسخ ها کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهد شد.

3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.

4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود کد رهگیری  را یادداشت نمائید.

 

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید