از دکتر بپرسید

مشکل پروستات - پرسش 872

  • تصویر کاربر حسن سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۸( 1 ماه پیش) مشاوره
    با احترام، جناب آقای دکتر
    ضمن عرض تبریک سال نو، من مدتی هست که دچار تکرر ادرار، کم شدن ادرار (گاها بصورت قطره ای )و احساس عدم تخلیه کامل ادرار، کمر درد شده ام در همین رابطه خدمت یکی از همکاران شما رسیدم و به من کپسول سفیکسیم ، متروماکس و تامسولوسین دادن که قرص های آنتی بیوتیک را در حال حاضر مصرف می کنم ولی قرص تامسولوسین بهم نساخته و در اولین خوردن کپسول دچار احتقان، غش ، افت شدید فشار ،گرگرفتی ، سوزن سوزن شدن تمامی بدن شدم و لذا کپسول رو نخوردم و در حال حاضر مشکلات فوق برام همچنان باقی هست و تغییر احساس نمی کنم خواستم از حضور جنابعالی درخواست کنم راه حلی اعلام فرمایید و یا در صورت امکان معادل کپسول تامسولوسین با عوارض کمتر رو معرفی نمایید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۸( 1 ماه پیش)
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید
به مطلب امتیازدهید

این سیستم تا اطلاع ثانوی غیرفعال است. لطفا سوالات خود را از طریق لینک زیر مطرح کنید:

پرسش از دکتر کرمی

بیماران عزیز می توانند سوالات خود را طریق این صفحه پرسیده و دکتر پاسخ سوال شما را به زودی ارسال خواهد کرد.

قوانین پرسش از دکتر :

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده شما را از مراجعه به پزشک معالجتان بی نیاز نمی کنند.

2-پاسخ ها کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهد شد.

3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.

4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود کد رهگیری  را یادداشت نمائید.

 به راحتی از طریق تلگرام، سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

کلیک کنید