از دکتر بپرسید

پروستات - پرسش 2600

  • تصویر کاربر علی شنبه ۲۱ تیر ۹۹( 3 هفته پیش) بزرگی پروستات
    اقای دکتر سلام سن من 65سال است مشکل بزرگی پروستات دارم کپسول پروترال 4دردصد وقرص فینویروست می خورم بعداز نزدیکی چون اب منعی از الت خارج نمی شود احساس درد در بیضی می نمایم زیر شکم احساس سنگینی می کنم لطفا راهنمایم کنید با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۱ تیر ۹۹( 3 هفته پیش)
      سلام، مایع منی داخل مثانه میریزد و به بیضه کاری ندارد و با ادرار دفع میشه
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید

بیماران عزیز می توانند سوالات خود را طریق این صفحه پرسیده و دکتر پاسخ سوال شما را به زودی ارسال خواهد کرد.

قوانین پرسش از دکتر :

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده شما را از مراجعه به پزشک معالجتان بی نیاز نمی کنند.

2-پاسخ ها کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهد شد.

3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.

4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود کد رهگیری  را یادداشت نمائید.

 به راحتی از طریق تلگرام، سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

کلیک کنید