از دکتر بپرسید

دردپروستات - پرسش 2528

  • تصویر کاربر ارش دوشنبه ۲۶ خرداد ۹۹( 2 هفته پیش) مشاوره
    بنده دردپروستات دارم که باعث میشه میل جنسی کم بشه نعوظ بهم میخوره تاحدیکه نغوظ نداشته باشم پیش دکتر رفتم دوماه ترازوسین استفاده دردعمومیم خوب شدولی بهبودی پیدانکردم هروقت بپشت بخوابم سریع بایدبرم دسشویی اگه نرم کلیه هابهش فشارمیادمیشه راهنمایی بفرمایدچکارکنم ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۴ خرداد ۹۹( 3 هفته پیش)
      سلام سن؟
    2. تصویر کاربر ارش شنبه ۲۴ خرداد ۹۹( 3 هفته پیش)
      سن 36سالمه آزمایش مربوط psaدادم سالم حجم پروستات 23.5بوده مدتیه درگیرم ولی خوب نمیشه واین رو ریتم جنسیم تاثیر گذاشته حتی اختلال در نعوظ وباعث کم میلی جنسی
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۶ خرداد ۹۹( 2 هفته پیش)
      سلام ترازوسین مصرف نکنید.اگه مشکل قلبی ندارید قبل رابطه جنسی قرص تادالافیل ۱۰ دو ساعت قبل نزدیکی میل کنید
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید

بیماران عزیز می توانند سوالات خود را طریق این صفحه پرسیده و دکتر پاسخ سوال شما را به زودی ارسال خواهد کرد.

قوانین پرسش از دکتر :

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده شما را از مراجعه به پزشک معالجتان بی نیاز نمی کنند.

2-پاسخ ها کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهد شد.

3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.

4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود کد رهگیری  را یادداشت نمائید.

 به راحتی از طریق تلگرام، سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

کلیک کنید