از دکتر بپرسید

بزرگ شدن پروستات - پرسش 1847

  • تصویر کاربر محمدی جمعه ۸ آذر ۹۸( 5 ماه پیش) بزرگی پروستات
    باسلام و خسته نباشید. من 47 سال دارم و به‌علت کاهش سطح تستسترون و انجام ورزش بدنسازی، زیر نظر دکتر مجبور به استفاده از تستسترون هستم . آیا تزریق این هورمون باعث بزرگ شدن پروستات می‌شود؟
    1. تصویر کاربر NAME جمعه ۸ آذر ۹۸( 5 ماه پیش)

      سلام احتمال دارد

جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید

این سیستم تا اطلاع ثانوی غیرفعال است. لطفا سوالات خود را از طریق لینک زیر مطرح کنید:

پرسش از دکتر کرمی

بیماران عزیز می توانند سوالات خود را طریق این صفحه پرسیده و دکتر پاسخ سوال شما را به زودی ارسال خواهد کرد.

قوانین پرسش از دکتر :

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده شما را از مراجعه به پزشک معالجتان بی نیاز نمی کنند.

2-پاسخ ها کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهد شد.

3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.

4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود کد رهگیری  را یادداشت نمائید.

 به راحتی از طریق تلگرام، سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

کلیک کنید