از دکتر بپرسید

التهاب پروستات - پرسش 2391

  • تصویر کاربر سجاد جمعه ۳۰ خرداد ۹۹( 1 ماه پیش) مشاوره
    باسلام خدمت آقای دکتر کرمی عزیز!من۱۸سالمه وهرازگاهی که انزال ناقص دارم پروستاتم وبیضه هام دردمیگیره وتاشکمم تیرمیکشه.بعدازاون انزال ناقص موقع ادرارکردن هم پروستاتم دردمیگیره!ضمناباعرض شرمندگی باید بگم که من مجردم ومدتی هست که خودارضایی هم میکنم.البته اینم بگم که چندروزیه ترک کردم وراحتم وهیچ مشکلی ندارم.میخوام بدونم ایابعدازترک مشکلی درزندگی زناشویی نخواهم داشت؟!ممنونم.ببخشید این عکسم مجبورشدم واسه ارسال سوالم بفرستم.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ خرداد ۹۹( 1 ماه پیش)
      سلام خیر
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید

بیماران عزیز می توانند سوالات خود را طریق این صفحه پرسیده و دکتر پاسخ سوال شما را به زودی ارسال خواهد کرد.

قوانین پرسش از دکتر :

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده شما را از مراجعه به پزشک معالجتان بی نیاز نمی کنند.

2-پاسخ ها کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهد شد.

3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.

4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود کد رهگیری  را یادداشت نمائید.

 به راحتی از طریق تلگرام، سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

کلیک کنید